onsdag


älskling<3

ligger här med laptopen på magen nu igen. är hur trött som helst, seriöst, ni skulle ha sett mig i skolan, frös somfan, hade ont i magen&huvet, alldeles svag i kroppen och hur trött som helst. patrik bar runt på mig när vi skulle nånstans, för jag orkade knappt röra mig.

tog bussen till stan sen, trots att jag var trött, för det skulle vara rockskola vid klockan 6. gick upp till mormor&morfar en sväng innan, eftersom det var världens snöstorm ute. gick till värkstäderna sen, men då var det inge rockskola endå, bara att åka hem igen.

men gud vad det har snöat idag! jag som trodde det skulle bli vår och lite varmare nu snart, men inte då. full snöstorm och 2 meter snö. okej, kanske inte 2 meter, men mycket i alla fall.


some say love, it is a razor, that leaves your soul to bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback