i don't care about thinking about it



hallådär. :)
sitter här och lyssnar på dope. fick värsta rycket och kände för att lyssna på sånna där låtar som "die mf die", känner mig på lite sånt humör, haha. men jag är glad faktist! trots att jag är lite irriterad.

tänke måla naglarna, rööött ska det bli. och gissa vem som fyller år i morrn? :D

humör? glad, men lite irriterad
outfit? just nu mjukisar, ett linne och en tröja över det
frisyr? plattat
planer? måla naglarna, duscha och dra till patrik :)
plus? ska sova hos patrik, fyller år i morrn
minus? if you just kneeeew
drog? patrik ;)
person? emmagooding!
längtan? ikväll
saknad? emmaa
ser fram emot? ikväll :)
önskan? sarah+patrik föralltid

Kommentarer
Postat av: emma

wohoho, going on 15! :D

jag saknar dig med, sarah, ilu <3

2010-01-25 @ 18:47:42
URL: http://eemmagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback