januaritestet

JANUARITESTET!

Har du under de senaste två veckor:
Druckit Alkohol? -  nej
Saknat någon du inte borde sakna? - njä, tror jag inte
Hört någon snacka skit? - ohja
Skolkat från skolan? -  nej
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - ja
Pratat med en riktigt bra vän i teleofnen? - yes
Blivit irriterad på någon? - jahaeru


Dig själv
Trivs du med ditt utseende? - jodå
Vad är din normala hårfärg? - brun/askblont
När fyller du år, och hur många år blir du? -  15 idag!
Vart vill du helst bo? - hos patrik
Redo för barn? - inte än
Redo för att flytta hemifrån? - njäe, inte riktigt
Använder du linser eller glasögon? - inget av det

Pengar
Tjänar du egna pengar? - nej
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - en hel del
Gillar du allt du köper? - jorå
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - vetinte, ganska mycket
Sparar du till något? - nope, tror jag inte
Har du pengar på ditt konto nu? -  närmare 2000 skulle jag tro :)
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste månaden? - inga pengar alls
Betalar du allt du behöver? - det inte mina föräldrar betalar åt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback