bara för att jag älskar dig



jag undrar om jag har sovmorron i morrn? hmm.. aja, drar väll till skolan i vanlig tid endå, antar jag. det är juh hemkunskap första timmen, och vi är indelade i två grupper, en har i morron och en på fredag. problemet är att jag inte har minsta lilla aning om vilken grupp jag är i, vilka jag är med eller när jag ska ha lektion. sweet

humör? mja, glad men.. orolig? vetinte riktigt
outfit? mjukisar, linne och patriks mysiga tjocktröja
frisyr? tidigare plattat, men nu uppsatt i hästsvans
planer? sova!
plus? fyller år! fått en massa bra saker
minus? mår lite sjaskigt (hur nu det stavas)
drog? måste nog svara patrik på den här
person? patrik här med
längtan? blir det mesigt om jag svarar patrik på den här också?
saknad? patrik..
ser fram emot? fredag och kanske helgen
önskan? att jag skulle klara av ensamhet bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback