090909

090909. Ganska soft dag. Slutade typ 2 timmar tidigare, för vi slapp biologin om vi tog hem arbetet och gjorde klart det hemma i stället.
Härligt med vikarie vetni. (; I morron är det prao! Och jag är pepp pepp pepp!
Kommer bli hur kul som helst juh. (:

Jag, mamma & Mela gjorde pizza och sen kollade vi på idol. Ingen kan väll ha missat grabbarna som lurade juryn?! Fyfan va jag skrattade! Haha, kom in och låtsades vara hur nervös som helst, sjöng lite, fick nobben av juryn, och den ena av dom drar iväg allt vad han har och springer rakt in i dörren så brillorna och allt flyger all världens väg. Också kommer den andra efter med gh-gitarren i handen och dom springer iväg. Men dom kom tillbaka sen och förklarade sitt skämt. Haha, herregud, jag garvar bara jag tänker på det. :')

Rockskolan drog igång idag! Härligt värre. Så skönt att få börja sjunga igen! Bara längtar tills vi får uppträda och hålla på. Gud va kul! (:

Sen fick jag höra en sak idag som förvånade mig ganska mycket! Satt framför tv:n i morse och kollade på Vakna med the voice, också började dom prata om Lady Gaga, och säger att hon är tvåkönad! Blev så förvånad att jag bara satt och gapade. Men tydligen hade hon erkänt det själv också, att hon är det, så då är det väll så, antar jag?

pizza. (;



Kommentarer
Postat av: micka

Godmorgon :)

Vilken mysig dag!

Hahaha, ja jag missade då inte killarna som lurade juryn. Det var riktigt skoj faktiskt :)

Men vadå? Lady Gaga, två könad? Hur? Kan man ens läsa om de någonstans?



Ha en underbar dag<3

2009-09-10 @ 11:07:16
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback