Friluftsdag!

Friliftsdag idag! Härligt att slippa lektionerna. (; Friidrottstävlingarna på morronen gick bra, fast var lite trött. Höll knappt på att komma ur sängen i morse.. Efteråt hade vi långlunch och sen drog vi till stan och badade. Superkul hade vi. (: Jag satt på Patriks axlar och Jennifer satt på mina, så vi vinglade fram och tillbaka, 3 personer på varandras axlar, i en ungefär en meters djup pool. Spanska&engelskaläraren Nathalie som var med viftade allt vad hon hade åt oss att vi skulle sluta, att vi måsta vara lugna. Men det var inte tack vare Nathalies vilda viftande som vi valde att ta det lugnt i stället, vi valde det inte ens, haha, utan vi skrattade så mycket att vi ramlade ner i vattnet igen. Jag&Jennifer råkade landa på Johan, ops.. Mela som inte badade knäppte lite bilder med Jennifers mobil, så om jag kommer över dom så hamnar några av dom på bloggen. (: Efter badet följde jag med Patrik hem, vi somnade till lite på bussen, men åkte inte för långt som tur var. Kollade på idol senare, haha, det är alltid lika roligt att se folk som gör allt för att få vara med i tv.

Visst ja, jag lovade innan att knäppa kort på vad jag köpte i Skövde och lägga ut bilderna, men det känns lite onödigt.. Jag kommer endå att knäppa kort på dagens ganska ofta, så ni lär nog få se kläderna från Skövde endå.

This is how i look today. <;

Lila&vitrandig tröja - H&M
Jeans - Gina tricot - de var mörkare från början, har blivit lite utslitna..


Jag vill kasta loss, och lära mig slåss.
Raka av mitt hår, och bäras ut på bår.
Ta tjuren vid hornen och hålla dom hårt,
Lita på sanningen och kväva all gråt.


Kommentarer
Postat av: Elin

du är så fin sarah! <3

2009-09-09 @ 00:24:37
URL: http://elinbruerberg.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 12:19:49
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: jennifer

men sarah det va ju johan som välte oss oxå, men vi skratta ju jävligt mke endå ;p

Kul som fan hade vi!!! ;D<3<3

2009-09-14 @ 18:09:15
URL: http://jenniiferwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback