Pluggpluggplugg, jag tror jag dör!

Hallådär. Sitter inne på mammas jobb, tog 18.10-bussen hit. Mamma jobbar över ikväll, så då tänkte jag att om jag endå ska plugga så kan jag juh lika gärna plugga med sällskap. Får skjuts hem till Patrik sen, sover där inatt. Kommer bli en hel del plugg för oss där också. Suck, det är nästan det enda jag gör nu! Bloggar, pluggar och är med Patrik. Jag tror jag blir galen, men måste verkligen lägga all tid som behövs åt skolan, dåliga betyg vägrar jag få. Perfektionist kanske är ordet, men jag klarar inte ett ig eller g. Har vg som minimum. Förutom i gympa, där sätter jag gränsen på g. Gympa är juh.. vad ska man säga.. inte min starka sida. Hehe. Men idag var det faktist kul! Från början ville jag inte alls vara med, för några i klassen hade sagt att vi skulle springa 5km. Asså, jag+springa=glömdet! Så blev måttligt glad när jag fick reda på att vi skulle vara inne i gympasalen och spela innebandy i stället. Blev riktigt kul. Med strumpor på det golvet blir man som bambi på hal is, det märkte jag idag, hah. Aja, ha en mysig kväll va. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback