I'm gonna make it alright, but not right now.

Som sagt, söker inte styrkan, bara viljan. Nu är det väll på tiden att även jag växer upp? Jag har nästan aldrig hjälpt till hemma eller nått sånt. Always the easy way. "Det kan jag göra senare.." och "Det hinner jag sen!", men jag hinner juh aldrig. Alltid läxorna i sista sekunden, städar aldrig rummet förän mina föräldrar blir riktigt arga på mig och hotar med att jag inte får vara med nån och sånt förän jag städat. Så nu är det väll på tiden att även jag börjar ta ansvar för skolan och mitt eget liv. Jag kan också vara ansvarsfull, jag måste bara finna viljan att orka vara det. ~


jag&min brutta på bilden. (; jag älskar dig emelie! ♥


Kommentarer
Postat av: maja

tack du! =)

2009-09-23 @ 21:29:30
URL: http://majaloveisa.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, som jag ser ut.

jag älskar dig sarah, du är den bästa som finns.♥

2009-09-23 @ 22:11:02
URL: http://emeliemayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback