Home, sweet home. ;>

Home, sweet home. (; Resan hem kändes kortare än vägen dit. Fast det var några timmar i bilen endå. Ungefär 45 mil är det härifrån Söderhamn till Skövde, så man blir ganska trött efter ett tag. Och mina lurar failade juh, så jag fick låna Patriks över helgen, men då visade det sig att det inte är lurarna det är fel på, utan att det måste vara nått med min mobil, eftersom exakt samma sak hände när jag hade Patriks lurar - det är inget ljud i ena luren. Längtar till jul då jag förhoppningsvis får en ny mobil, en som funkar!

klassfoto i morron föresten. urk..

Jennifer, jag & Emelie. <3


Kommentarer
Postat av: micka

Svar: Tack så jättemycket :D Blir så glad av dina kommentarer! Jag har verkligen haft en mysig helg :D Hoppas du haft det också! Puss & kram<3

2009-09-06 @ 19:26:11
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: Mikaääääääla

precis så äre med mina hörlurar , har du sonnyericson ?

tror de är fel på utaget ja (Y)

2009-09-06 @ 20:03:57
URL: http://mikaelahamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback