20 september

Mysigt igår när vi var och grillade. (: Fast det var väll lite saker som inte blev som det skulle också men, det mesta blev juh bra tillslut. Till exempel grillgrejer. Ingen hade tänkt på att ta med nått, men vi letade upp en grillplats och sen stack några och hämtade ved och några hem och hämtade grillgrejer osv. Så det löste sig. Åkte hem vid 11 - halv 12 inatt. Trött somfan var jag då och höll på somna när jag pratade med Patrik i telefonen. Upp vid 10 i morse när en kille från Bollnäs och nån från Hudik kom hit och skulle köpa min soffa och säng som vi annonserat om i tidningen. Så nu är det klirr i nyarummet-kassan. (; När pappa kommer hem ska vi juh börja rusta mitt rum. Nya tapeter, nytt golv, måla om garderoberna, sätta upp nya hyllor, köpa lite nya saker och möblera om en massa. (:

Nu har jag nyss stämt gitarren min, den lät juh ganska förjävligt efter att ha stått orörd i flera månader. Det kommer i perioder det där, ibland kan jag sitta varje dag med gitarren och bara nöta, medans den andra gånger får tillbringa en längre tid i nått hörn eller där jag oftast har den - i garderoben. Kollade på idol för en stund sen, har juh missat det i stort sett hela veckan, så satt och kikade på lite repriser idag. Men det blir lite tröttsamt efter ett tag, så jag gav upp. Nu väntar jag bara på att jag ska få träffa Patrik. Han skulle iväg och käka med familjen eller nått, så vi kanske skulle vara med varandra efteråt. Hoppas på det, för jag saknar han.


Kommentarer
Postat av: micka

Gud va skoj med nytt rum. Vet verkligen hur det känns. Mitt är i stort sett klart - underbart <3

2009-09-20 @ 16:41:26
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback