7.35

7.35 är klockan, och jag tänkte att jag kunde skriva av mig lite snabbt här innan jag kutar iväg till bussen. Kvart över 8 går den, så jag har juh lite tid på mig endå. Upptäckte när jag kollade på schemat för en stund sedan att det är gympa sista lektionen idag, och klockan 11.20 tar juh vi som praoat bussen tillbaka till skolan, käkar lunch och har sedan de sista lektionerna på schemat (tror jag i alla fall..), så alltså blir jag tvungen att släpa gympakläder fram och tillbaka till stan. Suck!

men nu är det då inte långt kvar till fredag i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: micka

Jättefin bild på dig :)

2009-09-10 @ 11:10:38
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback