Upside down

Just try to walk in my shoes. inte ens jag klarar det.
Hemma och är sjuk, endå är allt upp&ner och fel håll och full fart. Hänger inte med själv. Egentligen bara går jag här, får ingenting alls gjort, men jag har så mycket att tänka på, och så mycket jag borde göra, att jag inte orkar med det, får inget grepp om det. Och hostar gör jag, all the time, och snorar och fryser. Ja, jag känner mig verkligen som en riktig skönhetsdrottning just nu.

Men i morron får vi se, kanske tillbaka till skolan, om jag mår bättre. Annars blir det juh ännu en sån här dag ensam hemma. Man går här som nån jävla zombie! Det finns helt enkelt för mycket tid till att tänka på saker när man är ensam, så mycket tid att man inte vet vad man ska göra med all jävla tid, så jag går här och är jätterastlös. Funderar på att våga mig på att göra milkshake, fast jag vet att jag blir lite smått illamående av det, men bara för att göra nått! Gå ut tänker jag juh inte göra, svinkallt, jävla vinter.

Och patrik har det full rulle med träning och mig och allt.
Världen är upp&ner just nu.


tror ni mig om jag säger att jag vill ha sommar? ,_.


Kommentarer
Postat av: Denice

Fin blogg du har :)

2009-10-26 @ 11:04:17
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback