the truth about me ;)

Nu ska jag vara lite ärlig här och skriva en lista på saker som du kanske inte visste. Det är saker som är helt sanna, saker om mig&mitt liv, så enjoy.
1. jag är mörkrädd, men trivs endå i mörker.
2. när jag behöver prata av mig så pratar jag med emelie, hon förstår så bra.
3. när jag förlorar i tvspel är jag livsfarlig, kan seriöst ta död på nån då. fråga bara patrik..
4. musik är det bästa jag vet, men ibland vill jag bara ha helt tyst, så jag slipper bli påverkad av musiken och tänka på saker som har med den att göra.
5. jag är oftast väldigt osocial på msn eftersom jag är helt inne i att blogga eller redigera bilder.
6. det finns inte ord för hur svartsjuk jag kan vara ibland.
7. jag kan nog ses som väldigt bortskämd, men jag ser inte mig själv som det.
8. jag hatar när folk bossar över mig, jag vill leva efter mina egna regler. just det skapar många bråk mellan mig och mina föräldrar, jag går emot det dom säger och gör som jag vill, inte för att starta nån jävla revolution, utan för att jag anser att jag har rätt, helt enkelt.
9. när jag blir arg sätter jag på låten "hollywood whore" och skriker allt vad jag orkar till den.
10. jag blir ofta förkyld. troligen för att jag suger på att klä mig varmt när det är kallt ute.
11. jag tycker inte att jag sjunger dåligt, men när nån säger att jag sjunger bra så säger jag emot.
12. när jag står på scen lever jag på riktigt, finns ingen bättre känsla än att vara in the spotlight.
13. jag började lyssna på michael jackssons musik efter hans död, tidigare hade jag bara hört några låtar.
14. för det mesta gillar jag inte svensk musik, men en del svenska låtar träffar mitt hjärta med full kraft och förklarar så bra hur jag känner att jag inte kan förstå det själv.
15. jag skriver inte dagbok, bara skriver av några meningar om hur jag känner ibland, för då är det lättare att fatta hur jag mår.
16. förr var jag helt lost och visste inte vem jag var, jag mådde dåligt ofta och trodde aldrig jag skulle träffa den riktiga kärleken och få vara lycklig. men så gjorde jag det endå, och nu är jag lyckligare än jag nånsin varit.
17. shopping är ett stort intresse, och det finns gånger jag önskat att jag vore rik, så jag kunde köpa det jag ville ha. annars anser jag att jag har det bra utan några stora summor pengar.
18. ärlighet är viktigt för mig, jag hatar verkligen när nån berättar vidare en "hemlis" jag har sagt.
19. jag har lärt mig att tycka om mig själv, tack vare patrik. förr hade jag världens sämsta självförtroende, tyckte att jag var kraftig och skämdes för att gå i bikini och så, men nu är jag nöjd med mitt utseende, trivs med mig själv. jag är juh omtyckt av dom jag älskar, mer behövs inte.
20. jag älskar verkligen patrik, mina vänner och familjen, ni lyser upp min väg när det ser som mörkast ut. ni är guld värda. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att veta=)



sv: gör inte så mycket,borde göra mej i ordning o ta tag idagen haha. sj då?

2009-10-27 @ 09:47:52
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

sv: tack! :D

2009-10-27 @ 09:59:25
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: simone

nr 1 stämmer in på mig med :D

2009-10-27 @ 10:23:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: okejokej :D

allt bra idag annars?

2009-10-27 @ 10:41:13
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hiih, okej, vart ligger söderhamn? :p

2009-10-27 @ 10:42:54
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: alice

Svar: det är kanon:) vad gör du?

2009-10-27 @ 11:36:56
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback