so sorry

Tror ni jag har vare lite förbannad tidigare idag eller? Stackars folk som var i närheten av mig, särskilt Patrik, åh, får dåligt samvete. Men han är sjukt snäll i alla fall, som står ut när jag blir sådär. :)

Men ja.. förlåt.

dagens
humör? ledsen-glad-småarg-glad-förbannad-ledsen-ganska glad
outfit? trasiga jeans & en svart t-shirt med tryck (se bild)
frisyr? knut
plus? kanske sover hos patrik inatt
minus? haft ett jävla helvete med att försöka hålla humöret på plats
person? patrik söderström, för du är så underbar och står ut med mig
längtan? patrik
saknad? sofia, somfan
ser fram emot? sova hos patrik, om det nu går


jeans - hollywood, 700 kr om jag minns rätt.
t-shirt - gina tricot, 99kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool outfit :P

2009-12-11 @ 13:33:50
URL: http://happyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback