Sarahs alldeles egna bloggämnenlista!

Vad gör man en tråkig söndagkväll medans man sitter ensam i sitt rum och väntar på att pojkvännen ska dyka upp? Jo, man klickar fram google, också söker man på "bloggämnen".

Hittade då en lista med dessa ämnen:
* Hur har bloggandet förändrat min tillvaro
* Fungerar produkter enligt reklam
* Om jag vann en miljon eller mer skulle jag ...
* Så här tycker jag om rökning/alkohol för de under 18
* Vad gör jag en typsik lördag
* Om du fick skriva en första sida i kvällstidningen VAD skulle du då skriva?

Och såhär tycker jag om dessa: BORING.
Just därför tar jag mig nu tid att göra en liten lista med EGNA bloggämnen, som jag kan använda mig av när jag inte vet vad jag ska skriva, men känner för att skriva av mig.

Så här kommer den, Sarahs alldeles egna bloggämnenlista.
Ni kan hissa&dissa den lite hur ni vill, don't really care,
för NÅTT måste man juh hitta på och skriva om! eller hur?
Ja, det blir bloggämnen om jul den här gången, för det tycker jag passar in nu.

* julkalendern på tv
* årets julklapp
* hemligheter med julklappar
* min önskelista
* shoppinglista inför julen
* julbilder? en för varje dag (kan tyvärr inte lova att jag kommer göra det)
* fota julklapparna (inslagna) för att ni ska få
se mina skills närdet gäller presentpapper, hehe.

Förbered er på fler sånna här listor när jag
behöver komma ihåg saker jag ska skriva om.

Och visst ja; kom gärna med förslag på saker att skriva om!
puss på er som läser, ni är guld värda :*

Kommentarer
Postat av: Nadja

tack detsamma. =) Allt bra? =)

2009-11-15 @ 19:49:24
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: sara - makeupmylife

sv: tack detsamma :)

2009-11-15 @ 20:04:41
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, men tjenare snyggaste sarah! :D<3

2009-11-15 @ 20:25:17
URL: http://emelielobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback