No air

This is the rythm of the night, this is the rythm of my life, yeah.
De tre senaste nätterna har spenderats med Patrik, mysigt somf*n har det varit! :) Vi var på bandy igår med några kompisar, och såklart blev det bråk mellan folk, så några skulle slåss.. Men förutom det var det en härlig kväll. :) Träffade sötaste Åse där, och hon frös nog minst lika mycket som jag, haha :)

Nu ska jag nog ta och sjunga lite, känns som det behövs faktist. Plugga lite låttexter tills på onsdag är nog också nödvändigt. Åhhhhh, vill bara ha tillbaka gamla bandet igen! Det var alltid så kul att spela med dom. Hoppas det går att fixa, annars blir det bara att tänka framåt och fokusera på nya bandet som kommer till våren, men jag viiill juh ha det gamla!

Den här låten ska jag på nått sätt få Patrik att sjunga med mig! :)
Det kanske blir omöjligt, men försöka går juh.
Dagens låt: Jordin sparks feat. Chris brown - No air

åh fyfan, jag älskar den bara!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Det var änna ett tag sen hörredu! Hur är det? <3

2009-11-15 @ 03:21:17
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv: okej ^^

vet inte riktigt, kanske kompisar :)

2009-11-15 @ 11:34:00
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: fijah(:

Hihi, ja det först¨år jag! ;)

I helgen har jag varit hos pappa, köpt Uggs ( Love them) och bara softat. dudå?:) <33

2009-11-15 @ 12:02:54
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback