matte suger, så äre bara

DÅLIG UPPDATERING. Jagvet, jagvet, jag har inte skrivit något alls på några dagar, och jag har egentligen ingen ursäkt till det. Mer än att jag inte varit hemma speciellt mycket. Plus att jag har läxor upp till örona för tillfället. Sitter med j***a mattehelv**e och fattar inte ett piss. Är jag korkad eller är det onaturligt svårt?
såhär står det i min mattebok:

förenkla;
(3x+9) - (5x-4) +4x
och svaret blir två 2x + 13

hallelujah. det kommer ta bra tid innan jag fattar, och vi har diagnos på det i morrn, härligt.


love me, and love me for who i am, not for who you think i am.

Kommentarer
Postat av: fijah:)

Tack=) Hahah, hoppass det går bättre med matten!:)<3

2009-11-08 @ 20:00:55
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback