19:e maj

hei. lagom länge sen jag skrev ett inlägg nu. menmen, gör ett försök nu i alla fall. grym dag. så glad att bara vara tbx i skolan igen efter körtelfebern, blev juh hemma i lite mer än 2 veckor tidigare, men nu är jag pigg igen.

såhär ser resten av min vecka  ut, uppbokad, som vanligt typ;
Onsdag; skola, repa med bandet.
Torsdag; träffa jennifer, kanske tar en sväng med kameran.
Fredag; träffa jamina & sångbrudarna, sjunga på stan.
Lördag; sjunga på stan igen, kanske tälta med patrik, källe & jennifer.
Söndag; om det blir nå av med tältningen så är jag väll troligen med patrik, källe & jennifer idag.



hayley williams, bäst.


Kommentarer
Postat av: Ida

Uppdatera mera !

älskar din bloooggg! <3

2009-05-22 @ 10:37:54
URL: http://idadirell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback