lördag

Fredagen var så bäst! jag, amanda, jennifer, mela och karin sov över hos emelie. haha. har inte haft så kul på länge. vi köka godis, spela gh, kolla på jackass, låg och snacka, knäppte kort, kolla på kopps, och skratta nästan hela tiden. emelie och amanda somnade först, men vaknade efter ett tag. då somnade mela och jennifer i stället. medans jag, karin, amanda och emelie var vaken till ungefär halv 7 på morronen. också vaknade vi vid 8-halv9 nånting. så vi har inte fått så mycket sömn. därför är jag jättetrött nu. men det gör inget, hade tänkt lägga mig och titta på tv. somnar väll där ett tag, och när jag vaknar är jag pigg. så är det alltid, hah. i morse var jag så trött så jag orkade inte göra mig i ordning riktigt, och såhär blev resultatet av det; osminkad, håret åt alla håll, och mjukisbyxor, t-shirt och kofta. - lyckat. (;



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Já, det är den! :) Riktigt snyggt när det är runt med ^^

2009-03-10 @ 20:37:20
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback