Övernattning hos mela

A situation like this, should never exist. Hallu. Sov hos mela inatt, var kul. :> Kollade på just my luck igårkväll. Somnade nån gång vid två kanske. Man skulle juh ställa fram klockan till sommartid, så helt plötsligt var klockan över ett. Jag sov på Melas soffa, och en av hennes kissemissar kom och la sig bredvid mig mitt i natten, så jag behövde inte sova ensam. Fast hon tog juh en del plats, så det var lite av en lättnad när hon hoppade upp i till Mela i sängen istället. I morse vaknade jag vid tio ungefär, och Mela vaknade runt elva. första gången på länge som jag sov längre än henne, haha. Jag är juh, vad ska man säga, känd bland mina vänner med att sova bort halva dagen. Iallafall, så kollade vi på tre vampyrfilmer efter vi käkat frukost. det var väll inte meningen att vi skulle kolla på 3 stycken egentligen, men det blev bara så. vi började med en som hette Out for blood, som inte alls var bra. Ingenting såg verkligt ut. Lite bättre gjord hade den endå kunnat vara tycker man, den var juh endå från 2004. Sen kolla vi på en till, som jag inte kommer ihåg vad den heter. Den var äldre, från -96. Men endå bättre och, mja, lite verkligare iallafall. Sista filmen var Underworld, som både jag&mela har sett förr. Under hela tiden vi glodde på film så lockade jag håret på mela, hon blev jättegullig. Vid halvsex hämtade mamma mig och jag tog en dusch. Är lite orolig för Stampeälsklingen, kaninen min. Han har nämligen börjat äta mindre och så. Vill inte att nått ska hända med han, älskar han så jävla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback