so fucking happy. :D

so fucking happy. var i stan idag med kiia och patrik. tog bussen till donken och käka. sen gick vi tillbaka till stan och drev runt lite. och sen till rockskolan. bra dag tycker jag. (Y) :D föresten, så skrev jag klart musikläxan igår, och lämnade in den idag. men är tvungen att skriva en bit till. det hela handlade om jazzens historia, och jag är tvungen att skriva mer om nutida jazz, och om 20- och 30-talet. men det blir inte så jättesvårt tror jag. åh, visst ja, jag måste göra matteläxan nu ikväll, eftersom den ska lämnas in i morron. om jag råkar somna innan jag har gjort den så är det nog inte hela världen, vi har juh sovmorron till 10.20 varje fredag så, jag gör den kanske i skolan. patrik kommer inte till skolan i morron föresten. han ska till göteborg på träningsläger eller nått sånt. kommer sakna han grymt, ofc.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback