Snart ny design!

JA! ny design snart! jag har skickat bilder till robbie, och föklarat hur jag vill ha det. så han ska fixa när han får tid. STORT TACK, till världens bästaste storebror! ilu. (: och sen är jag så glad för jag har slutat bita på naglarna, helt otroligt, haha. och sen har vi juh godisförbudet, som jag, jennifer, mela och emelie har satt upp, ( kanske fler med, jag med mitt minne,  haha) , vi ska inte käka godis, annat än på helgerna, och det kommer bli asbra om jag lyckas sluta käka godis, jag mår bara illa efter att ha ätit det. uschusch. Big sorry föresten, för att jag inte har bloggat på ungefär en vecka, jag har varit så lat, och inte haft något att skriva om. nada inspiration, typ.


Kommentarer
Postat av: R

Testar...

2009-03-10 @ 01:20:51
Postat av: Robbie Nordgren

Testar

2009-03-10 @ 01:22:34
URL: http://www.robbienordgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback