måndag,tisdag.

Måndag.
dagens;
humör: mest bara glad.
plus: rockskola, och något varmare ute än vanligt.
minus: inte nånting typ.
saknad: amanda!
vill ha: onsdag.


jeans; H&M
tröja; beställt från H&M.
luvtröja; julklapp. - vet inte från vilken affär.


Tisdag.
dagens;
humör: glad, lite depp.
plus: ny bloggdesign, vafan! (tack robbie!)
minus: snöat hur mkt som helst. - skitkallt ute.
saknad: fortfarande amanda.
vill ha: onsdag.

jeans; H&M.
t-shirt; ginatricot.



jag vill ha den där skinnjackan från Jc! och en ny mobil. men jag är pank. - som fan. så jag måste vänta tills morsan&farsan går med på att betala. hoppas på snart. för jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

finfin bloggdesign! <33 :)

du var jätte fin på bilderna gumman!<3.. eller det är du alltid men ändå.. :D

2009-03-11 @ 20:35:03
URL: http://emelie.mayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback