Måndag

And i wanna belive you. Måndag! började dagen med gympa. Fotboll blev det. När ett av lagen gjorde ett mål så var det andra laget tvugna att göra armhävningar. Jag är inte så mycket för fotboll, men det var faktist kul. Matte andra lektionen, sen lunch. Det var typ korv och mos. Funkade, men var inte så jättegott. Sista lektionen hemkunskap. Vi gjorde ostochkasslerpaj. Men jag tycker inte om kassler, så jag och sten fick göra en paj med hälften kassler och hälften utan. Riktigt gott blev det. :> Tog tvåbussen hem med Jennifer och Patrik. Vi gick hem till mig, kollade lite på tv, men gjorde mest ingenting. När klockan var vid fem gick vi upp till pizzerian och käkade, och vid halv nio nån gång åkte Patrik hem. Jennifer stack en kvart senare, och nu sitter jag här och lyssnar på musik och pratar med Patrik på msn. <3


i love you.


vafan, man får trycka på "spara & publicera" typ en miljard ggr innan inlägget blir publicerat.
Jag dampar på allt som har med teknik att göra. den här skiten kan gå och hänga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback