fredag!

Fredag! och veckan har gått asfort. har knappt hunnit med. känns som att det är onsdag idag. haha, snacka om att tappa greppet om tiden. gick till halv 4 i skolan idag, helt sjukt länge för att vara en fredag! :ö men hade i alla fall sovmorron till 10.20, men jag och jennifer åkte till skolan 7.40 endå. ;) vi ville va där nåra timmar innan. så vi och källe gick in i musiksalen och lyssna på lite låtar och visa anders vad vi ville spela på musiken. när vi hade slutat var jag, jennifer, emelie och ricky kvar på skolan ett tag, och satt i bastun i hallen, haha. sen gick jag och jennifer hem till henne och spelade kort. :> och nu ska jag kika lite på tv och äta godis. har godisförbud på alla vardagar utom fredagar, så jag har hållt mig hela veckan, och är beroeeeeeende av det nu. :D

jag älskar dig patrik söderström! <3 :)

(mellies bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback