3:e juni

Rockskolekonsert i röda rummet på folkan i stan i morrn.
det kommer bli grymt kul!
fast jag är hemma från skolan idag, åkt på världens förkylning.
vaknade i morse med en röst som var så nära helt förstörd som man kan komma.
lite bättre nu, men fortfarande inte så bra.
blir att dricka mycket te med honung (det ska juh hjälpa mot halsont har jag hört)
och sen vila en massa.
så att jag kan gå i skolan i morrn och sen va med på konserten.
igår repade vi, från klockan 6 till 9.
jag var lagom slut efter det kan jag juh säga.
höll på att somna i replokalen, lutad mot mikstativet, haha.

idag har jag fått reda på att jag hade 39 rätt av 40 på so-provet vi hade i fredags.
mvg! yey. och inga fler prov på resten av terminen.
som föresten är slut snart. äntligen! puss


mela ska också spela med sitt band på konserten. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback