sjuk );

heejsan :D
javet att det är ungefär 100 år sen jag skrev ett inlägg sist,
men till mitt försvar så funka inte internett för ett tag sen,
och sen har vi fått en massa virus på datan,
så det tog typ en evighet att starta datan.
men nu har det fixa sig lite.
nytt viruspogram och det tar inte lika lång tid att starta. :)
så jag ska försööka skriva inlägg lite oftare. (a)


iaf, JAG HAR ÄNTLIGEN SYSTEMKAMERA! :)
fast det va ungefär två veckor sen jag köpte den,
men har juh som sagt inte kunnat blogga nått. ;/
bilder från kameran kommer senare, när jag orkar lägga in dom. ;)

jag vill så gärna åka till gävle eller valbo med brudarna nån dag,
typ.. mela, amanda, jw, kiia, linnea.e, emelie och kanske nån mer? :)
kan vi inte göra det?
snääällah? :D
på måndag fyller jag juh år, så då får jag säkert pengar och så. (Y)
puss

btw, jag är hemma från skolan, för jag har typ feber.
och har knappt sovit nått inatt pågrund av det. );

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker så synd om diig som är sjuk!:( jag saknade diig idag juh! :( <33.



Jaa, det skulle vara väldigt kul att hitta på någonting med er alla någondag? :). Valbo sen myssspysss kväll med film och gott kanske? :).



P.s JAG ÄLSKAR DIG SARAH! :D

<33

2009-01-22 @ 17:17:02
URL: http://emeliemayor.blogg.se/
Postat av: Anonym

nejnej visst, jag behöver inte följa med . du glömmer bort mej totalt?

2009-01-22 @ 22:48:44
Postat av: Amanda

Det skulle vara askul att åka till Valbo, men vet inte om jag har råd ._.' Alla mina pengar har gått till två konserter och det kommer fler konserter jag vill gå på ><' Men vi får se ;)



Btw, palla bli sur 22:48:44? o.o'

2009-01-25 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback