Måndag

en vecka kvar av lovet nu, sen är det tillbaka till skolan och alla låånga lektioner.

jag va uppe aalldeles för länge igår.
vid 11 på kvällen va jag utsvulten,
så jag värmde lasagne och satt i köket med robbie och käkade.
efter det gick jag och la mig,
och tänkte typ.. " jag kan ligga och lyssna på musik till.. halv 1".
det blev såklart inte till halv ett, utan till närmare kvart i 2.
haha, skitbra.
somnade inte förän vid ungefär halv 3.
hade i alla fall ställt klockan på 10,
men tyvärr så vakna jag 9 och stängde av den. (ops)
och sov till 1 i stället. (y)
så jag räknar med att få ligga vaken typ hela natten i kväll.
menmen, just duschat nu.
tänkte gå ut och gå eller nått sen,
om jag orkar.
skulle va kul om man fick med sig jennifer eller nån,
så jag slipper gå ensam.
alltid kul att ha nån att prata med juh. :>


Kommentarer
Postat av: kiia'

jag somnade typ vid damp halv fyra. o.O

men diggar idén med att du har en blogg nu (Y)

puss :*

2009-01-05 @ 14:45:43
Postat av: Ellinor

okej :) hur fick du din blogg så som du har nu? =)

2009-01-05 @ 21:01:30
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback