snö, snö och.. snö.

buhuu. vem har beställt all den hära snön egentligen? vi vill väll alla har sommar och varmt? i alla fall jag. är så himla trött på att få pulsa i snön till busshållsplatsen varje morron för att sen stå och frysa där hur länge som helst. alla kläder blir genomblöta, håret krullar sig så man får värsta affrofrillan och det är halt på varenda liten millimeter så man halkar åt alla håll. med andra ord, VINTERN SUGER. jah.. iaf när det är så kallt.. och när det är vinter såååå länge. morsan hade prata med robbie tidigare, och i skövde hade dom det tydligen soligt och så. det kallar jag orättvist! :Ö hoppas på bra väder där till helgen när vi brummar dit. (Y) idag har varit väärldens slappardag. bara vare hemma och haft det skönt. och inte vill man åka nån stans heller i det hära snöovädret. uscha. och i morron är det skola. hoppas på ett mirakel som att all snö skulle bara försvinna. POFF, typ. eller att jag får skjuts till skolan då. haha. sista veckan. sen är det sportlov. ääntligen. åh, visstfan, vi har fysikprov i morron, och jag har bara pluggat typ en gång. så ja, vi får hoppas på det bästa. och att dagge har varit snäll och gjort världens enklaste prov. (Y) nu hade jag tänkt plattat håret (eftersom jag har duschat och det står åt alla håll) och sen lägga mig och sova. tänker vara grymt pepp i morrn på gympan. om jag orkar då. och inte deppar bort innan dess. haha. och sen måste jag ut och gå eller nått med jennifer nån dag, det var så grymt länge sen. och kanske fota lite också? aja. hejs. :)

våran gård för tillfället. inte en chans att jag tänker skotta.
det är jag alldeles för lat för. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback