Sjukt lyckad helg!

Shit, jag håller på svettas ihjäl! Fläkten är på och blåser för fullt, men endå är det så varmt i mitt rum att jag håller på dör. Ska nog ta och lägga mig och lyssna på musik. Tänkte bara att jag skulle uppdatera bloggen en snabbis såhär nu på kvällen. Var på cruising med patrik, benke, simon, mela, jennifer, emelie, ajla och anna i lördags. Det var sjukt roligt, men fy vad ont i fötterna jag fick. Jag är inte alls intresserad av bilar, men bara att träffa alla och göra något tillsammans var mysigt, för det var så länge sen. Men nu bara ramlar roliga stunder in i mitt liv, för på onsdag blir det grillkväll, vi ska bada, mysa och (såklart) grilla. Härligthärligt. Helgen har varit grym den med. Sov hos Patrik på lördagkvällen, efter cruisingen. Vi kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men som i alla fall var bra. På söndagen badade vi i Askesta med Pelle, Therese och Markus. Först hade jag tänkt bada, så jag hade Patriks badbyxor och ett linne på mig, men jag ångrade mig när jag känt på vattnet, för det var så kallt. Men jag fick allt bada endå, eftersom en viss person kom upp på stranden, slängde upp mig på axeln, bar iväg mig och släppte ner mig i vattnet. Haha, suck, jag hoppas han läser det här! Aja, så jag badade med grabbarna jag med då. Sen åkte vi hem och Patrik skulle iväg och träna, så jag kollade på film medans. Sen drog vi och badade igen. Fast fler den här gången. Vi måste ha varit typ 8-10 pers. Haha, och allihop helt galna ute på en flytbrygga i vattnet. Alla buttade i varandra hit och dit och jag fick en smäll på käken (inte med flit såklart.), men gud va kul det är att bada med våldsamma grabbar. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge! Sjukt kul hade vi. Jag & Markus sov hos Patrik från söndag till måndag, så på söndagskvällen drog vi ut till Söderala med deras Ape, hur man nu stavar det. Sen när vi kom hem var Patrik & Markus trötta, medans jag ville se film. Efter lite tjat fick jag ge mig endå, och sova jag med.
Det blev i alla fall en sjukt lyckad helg!


Ja, det här är då en Ape (stavning?) som vi var ute med på kvällen.
Jag kan juh bara säga det att det inte var min idé att dra ut till Söderala
i mörkret med den där saken!  Haha, grabbar alltså!
Men det var kul, det måste jag juh hålla med om.
Fast det blev lite kallt att sitta på flaket.


Kommentarer
Postat av: Belle

haha, vilken snygg (;

liy<3

2009-08-11 @ 11:28:33
URL: http://em

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback