S-leken tonight.

S-leken ikväll! och i morron och på söndag också. Sover hos Patrik hela helgen, kommer bli supermysigt. (: Skolan idag var ganska okej. Hade matte första timmen, fick göra diagnos och det gick juh.. sådär. Kommer knappt ihåg nått från i våras, men får väll ta igen det nu. Sen hade vi musik, lunch och engelska. Ganska lugn dag. Slutade vid 2, men jag och jennifer var kvar till halv 4 och väntade på Mela som hade hemkunskap. Tog bussen hem sen (vi har fått nya busskort, som jag inte alls förstår mig på!), och nu sitter jag här. Ska packa, duscha och käka, och sen drar jag till Patrik. Hoppas det blir bättre väder bara, inge kul med regn. puss!


Kommentarer
Postat av: micka

Hoppas du får en supermysigt helg med dig pojkvän :D

2009-08-21 @ 20:12:26
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: flow

sv. jag mår också bra , fin bild :)

2009-08-22 @ 15:21:29
URL: http://flws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback