deppinlägg.

Jag mår.. jag vet inte vad jag ska säga.. dåligt. Kul med Anna idag i alla fall, vi gick runt i hela Sandarne och bara pratade. Jätteskönt att få prata ur sig. Nu är jag jättetrött och mår som sagt inge vidare. Håller på att bli förkyld, har ont i halsen och huvet. Och är på lite depphumör, lyssnar på deppmusik och skriver av mig allt till Emelie & Anna. Borde egentligen gå och lägga mig, men jag känner inte för att sova, även om jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jaja, hoppas på att morgondagen blir bättre, natt med er.


det är tonen i din röst, som får mitt hjärta att sjunga. ♥


Kommentarer
Postat av: MoaJohansson

Din blogg var ju grymt snygg! :) <3

2009-08-12 @ 12:47:52
URL: http://moaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback