5 augusti

Idag har jag:
X Städat upp alla saker från golvet.
X Städat garderoben och sorterat alla kläder.
X Sorterat all tvätt.
X Sorterat gamla tidningar och fått ner dom i lådor.
X Hittat gamla skisser på kläder som jag letat som en tok efter tidigare.
X Käkat fil & müsli i stället för godis. (y)

I morgon skulle jag och Patrik egentligen på bio,
men så visade det sig att den filmen inte går i Söderhamn förän på söndag.
så det blir bio på söndag i stället då. nya harry potter filmen är det vi ska se. <:


såhär fint är det i min garderob nu. men troligen inte länge till..


Kommentarer
Postat av: micka

Den nya Harry Potter är bra :) Eller ja, jag skall se den en gång till för den var lite rörig (som alltid på bio). Men jag tycker hur som helt den är värd att se :)



Kram.

2009-08-07 @ 21:07:23
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: micka

Svar: Jasså inte? Tråkigt! Men det är värd att se iallafall :)

2009-08-10 @ 21:12:52
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback