musikblogg? maybe.

Påsklov, det orkar man inte med! sommarlov, nu tack!
Jag är lite lat på att blogga. det blir mer när jag orkar.
-OCH hittar nått att skriva om.
En musikblogg kanske? jagvetinte.
Nu i helgen är det juh Panic&action tour2009 i gävle,
men jag kan inte vara där då.
dels för att det blir valbo med morsan,
och dels för att jag har pengarbrist.
de pengar jag har går till världssnygga skinnjackan från jc,
om den nu fortfarande finns kvar i svart. -hoppas.
Men en musikblogg är väll inte helt fel?
tipsa om bra musik osv.
skulle kanske funka,
sjukt kul iallafall.
Sen att dom flesta kanske tycker min musiksmak suger skiter jag i.
Det blir som det blir, vi får se.
mode är jag juh inte så inne på så..
en modeblogg är uteslutet.
Och att skriva om fritiden är juh tråkigt.
bara samma sak om och om igen varje vecka.
musikblogg? maybe. we'll seeeeeeeeee.
puss.


Min underbara bästavän emeliemayor;

tack för att du finns. du är bäst.


Kommentarer
Postat av: hej

http://www.youtube.com/watch?v=Lg7fec3MEFI

2009-05-17 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback