Lördag

Lördag
Vaknade vid tolv, klev upp och satte mig framför tv:n. Mamma var i stan och fixa nått med jobbet och tvätta bilen. När hon kom hem käkade vi och efteråt fick Stampe komma ut i hagen en sväng medan jag gick ut och gick i stoora Sandarne. Kom hem efter en stund och satte mig och läste i solen. Så jävla härligt väder. Äntligen vår. Åkte in till mormor&morfar också, fikade lite och så. Vid sex var vi hemma. Sen på kvällen kollade vi på Robinson och filmen Vid din sida. En riktig snyftfilm. Tvåbarnsföräldrar som skilt sig, pappan har skaffat en ny flickvän som ungarna inte alls tycker om. I slutet dör mamman till barnen i cancer. Sorlig film, men väldigt bra. :>


vid din sida.


Kommentarer
Postat av: Emelie o Jennifer

Oh! den filmen har jag sätt :D<3 /Jennifer <3

2009-05-07 @ 21:50:51
URL: http://ferakelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback