arg, besviken.

Has no one told you she's not breathing? Åh, jag är så jävla arg, och besviken. En del vet varför. Kan inte berätta här i bloggen vad det är om, men jag kan nog säga att jag aldrig varit såhär förbannad och besviken på någon förut. Är för övrigt hemma från skolan idag. Sjuk, såklart. Men i morron tänker jag tvinga mig till skolan, vare sig jag är dödssjuk eller inte. Jag måste dit, av speciella anledningar. Rockskola med bandet i morron också juh, hur nu jag ska kunna sjunga, min röst är i närheten av helt förstörd, och jag har lock för öronen, så jag hör inte hur högt jag pratar, skitbra va? Gårdagen var rätt okej, gjorde en testinspelning på musiken på elevensval. Vi spelade Let me entertain you med Robbie Williams. Trots att min röst inte funkade riktigt som den skulle så blev det bra, Mela&Jennifer sjöng juh också. Som den musiknörd jag är så har jag sorterat all min musik och lagt in den i en spellista, så nu sitter jag och lyssnar igenom en massa låtar jag inte ens visste att jag hade. Det är jättefail när jag ska lägga över låtar till mobilen, det står att jag har 174mb minne kvar, men det kommer endå upp en ruta om att det är fullt. Och synkroniserar man från Windows Media Player så står det "stoppat" efter att några låtar blivit synkroniserade.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

men troru bilden är dåligt fin eller? har alltid gillat den :)

2009-06-11 @ 19:19:25
URL: http://ellinorberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback